Saturday, January 14, 2012

Undangan Majlis Perkahwinan

Assalamualaikum...

Kepada sahabat-sahabat yang mengenali M Sharol Nasirudin bin Muhamad Nor, dijemput hadir ke majlis perkahwinan bersama pasangannya Siti Nor Aida binti Hj. Che Jaafar. Semoga dengan kehadiran anda dapat menyerikan lagi majlis tersebut.

Tempat : Blok D2, Rumah Keretapi Mela, 27010 Jerantut, Pahang Darul Makmur.
Tarikh : 28 Januari 2012 bersamaan 4 Rabiul Awal 1433 Hijrah

Aturcara Majlis
12 t/hari - 5.00 petang
(jamuan makan)

Turut Mengundang
Seisi Keluarga

Talian Majlis
093129046 (rumah)
0199382641 (Muhamad Nor)
0199146374 (Zuriah)
0193423646 (Sharol)

Ya Allah Ya Tuhan Kami,
Kami memohon doa restuMu, berkatilah majlis ini, limpahkanlah barakah dan rahmat ke atas pasangan suami isteri ini. Jadikanlah rumahtangga mereka aman, bahagia dan sejahtera dalam ketaatan dan ketaqwaan kepadaMu.
Satukanlah hati kedua mempelai ini
Sharol & Aida
di atas kecintaan mereka kepadaMu, jadikanlah pasangan ini saling mencintai di kala dekat, saling menjaga kehormatan di kala jauh, saling menghibur di kala duka, saling mengingati di kala bahagia, saling menyempurnakan ibadat kepadaMu. Jadikanlah rumahtangga pasangan ini seindah Adam a.s & Hawa, setabah Ibrahim a.s & Hajar, sebagaimana Yusof a.s & Zulaikha, sesetia Sulaiman a.s & Balqis dan sesuci Muhammad s.a.w & Khadijah.
Kurniakanlah kepada mereka zuriat yang soleh dan solehah serta berikanlah kejayaan kepada mereka didunia dan diakhirat. Sempurnakanlah kebahagiaan pasangan ini dengan menjadikan pernikahan ini sebagai ibadah kepadaMu dan bukti pengikatan cinta mereka kepada sunnah keluarga RasulMu. Sesungguhnya Kaulah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.
Amin Ya Rabbal Alamin...









No comments: